Var med och hjälp du också.

Jag tror att det är allas största mardröm att förlora sitt barn.
Att dessutom behöva göra det långt innan dens tid är kommer, innan den knappt ens fått börja sitt liv, är inget någon ska behöva gå igenom.
Men tyvärr händer detta.

Många tycker att jag är löjlig och vissa skrattar lite smått åt mig när jag 50 ggr om dagen ( och natten ) kollar så att Olivia andas.
Visst är egentligen risken ganska liten, med vem är det egentligen som säger att vi inte är en utav de 15 spädbarn som faktiskt dör varje år.

Jag är tacksam för varje dag jag får tillsammans med min prinsessa. Hon är det bästa jag gjort och det vackraste jag har och hon SKA få leva ett långt och lyckligt liv.



När jag va gravid, kom jag genom våra bloggar i kontakt med en annan gravid tjej. Mimmi
Det visade sig att vi först hade samma BF och vi följde åt genom våra graviditeter ända fram och förbi förlossningen.
Hon fick en flicka 3 dagar innan Olivia kom.
Lilly!


Men Lillys liv på denna jord blev för kort. Alldeles för kort......

Jag blir lika ledsen varje gång jag är inne på hennes blogg, och det är knappt så jag egentligen vill läsa.
Men idag va jag inne där ändå igen och såg detta inlägget.
Jag var bara tvungen att bidraga med något.
GÖR DET DU OCKSÅ!!!






Kommentarer
Postat av: Mimmi - Änglamamma till Lilly <3

Tack! Vad fint av dig! <3

2011-12-05 @ 22:16:23
URL: http://mimmiastrom.blogg.se/
Postat av: Mamma

Så fint skrivet !!! jag skänkte en slant !!!

2011-12-06 @ 13:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0