Jul i Skåne

Efter mycket om och men lyckades vi trots allt åka ner till skåne och fira den julafton vi planerat.
Det blev precis så mysigt och kul som vi förväntat oss och Olivia va så pigg och glad hela helgen och pratade non-stop hela tiden. Härligt!


Gissa vilken av sin julklappar Lukas gillade bäst????
Jo vår julklapp!
Dammsugaren


Vi åt massa julmat, spelade julklappspelet, hälsade på tomten, och badade bubbelbad.
Sen bytte vi om till våra mysdräkter. ( jag fick min i julklapp )


På juldagen va det dags för kalas hos fina Lukas som fyllde 1 år.
Men vi åkte igen ganska snabbt då det var alldeles för stimmigt för Olivia.
Istället åkte vi hem till pappa/morfar och stannade där över natten innan det va dags att åka hemåt igen.


Tack alla för våra fina julklappar.

Kommentarer
Postat av: Catrin

Då håller jag alla mina tummar och tår för er lilla prinsessa. Hon är så otroligt söt och fin! Va kul och så skönt för henne att hon i alla fall är piggare och gladare då går det åt rätt håll. Stor kram till er!

2011-12-28 @ 13:30:46
URL: http://cathe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0