Viktgalningen är tillbaka

Vägde mig i morse och till min stora förtjusning har jag nu bara ca 1kg kvar till vad jag vägde när jag blev gravid.
Dock va det ju redan då några kilo mer än vad jag "borde" väga.
Och inte ser jag ut som jag gjorde då.
Men det har bara gått 3v och jag har fått världens finaste gåva....
Vad gör då lite slapp hängmage!??

Men från och med på måndag börjar jag och Patrik ett lite mer hälsosammare liv.
Han ska börja på kickboxning och i väntan på att jag får lov att träna ordentligt blir det dagliga promenader för min del.
Godis intages ENDAST på helgen.
Vi måste båda 2 få bukt med vårt sockerberoende.







Kommentarer
Postat av: Fröken M

Det är verkligen inte kul alls att försöka bli av med socker beroende, men kan jag så kan alla !! Kämpa på bara så kommer snart de där kilona vara borta ;) KRAMAR

2011-08-20 @ 08:54:59
URL: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0