Sovmorgon

Idag fick jag äntligen en skön sovmorgon.
Strax innan 7 gav jag Olivia lite "frukost" sen väckte jag Patrik och informerade han om att hans pass började nu.
Efter det nannade jag gott ända till 9.30

Underbart!


Nu ligger jag och Olivia och myser i soffan, medan pappan i familjen tar sig en tupplur.



Nu har vi föresten bestämt oss och beställt tapet till vår fondvägg.
Det blev ingen utav av de jag visade er, utan vi hittade en internet sida där man kunde få hem gratis tapetprov.
Och då blev vi förälskade i denna.



Kommentarer
Postat av: Kikki

Mysigt!! Tapeten ser jätte fin ut!

2011-08-14 @ 14:34:22
Postat av: Anonym

vilken fin tapet :) Vad var de för sida?

2011-08-15 @ 09:18:50
Postat av: Emma

Jättefin tapet!

2011-08-17 @ 09:56:08
URL: http://ekjensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0