mrs duktig

Så va det idag fredag och jag kan i ärlighetens namn säga att jag inte fuskat alls med godisätandet i veckan.
Även motionen har jag hållt då jag tagit 1 långpromenad varje dag.
(t.om idag när de andra tog bussen hem, stod jag på mig och promenerade )

Eftersom Patrik åkt iväg för att lyssa på en konsert, har jag och Olivia tjejkväll idag och ska titta på Bridesmaides.
Jag har då även valt att göra denna kvällen till min godiskväll.


Föresten, jag testade ett par av mina jeans idag och dem passade!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Godis... mums !! Whaooo redan kommit i de gamla byxorna, det var inte dåligt... här går det lite sämre med bantningen !!

2011-08-27 @ 09:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0