Fredag

Idag har jag och Olivia spenderat morgonen och förmiddagen utanför hemmets trygga väggar.

Äntligen känner jag att jag är på god väg att återhämta mig efter förlossningen och vågade idag mig på att ta bussen till Sävedalen för att hälsa på och äta frukost med tjejerna på jobbet.

Det är så mysigt att bara promenera runt med vagnen.
Jag känner en sån stolthet av att veta att den söta lilla varelsen som ligger där i, är MIN!
Att det är något som jag och Patrik skapat tillsammans.
Och visst har vi gjort det bra!!???


Inte nog med att jag ( som vanligt ) blev bjuden på frukosten, jag fick även nytt schampo+ balsam och Olivia fick jätte söta kläder.

Tack till världens bästa chef!









Nu är det kväll, och för första gången verkar det som Olivia kanske går med på att sova i sin egna säng.
( vi får väl se hur länge det varar )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0