here comes the waterworks...

Fram tills nu har jag mest trott att jag varit gnällig och sur p.g.a att Patrik varit så lat och tråkig och hela tiden gett mig anledning till det.
( och visst, till viss del är det säkert så också )

Men nu har jag kommit fram till att det kan nog faktiskt ha att göra med lilla bebisen i magen.
Dem så kallade gravidhormonerna!


Den senaste tiden gråter jag för minsta lilla.
Jag gråter för att jag är hungrig
jag gråter för att jag är trött
jag gråter för att jag har ont i halsen
jag gråter för att det är sport på tv
jag gråter för att jag är tjock
jag gråter för att jag har tråkigt
jag gråter för att jag måste gå och handla.....


Kommentarer
Postat av: Catrin

Det är säkert hormonerna som spökar!

Jag är lika dan fast gråter inte utan jag blir på ett jäkla dåligt humör. I helgen när vi skulle bort va jag oxå arg för att jag är så tjock och ser ut som en kötbulle och inga kläder passar, så kän dej inte ensam om det men vi klarar de. I slutändan kommer det något fint! Kram på dej

2011-04-05 @ 19:10:47
Postat av: Lina

Känner igen det Tina. Jag är nog inte heller så rolig just nu! :)

2011-04-06 @ 08:33:25
URL: http://moa.clippern.se
Postat av: britta bloggar

Åh så var jag också när jag var gravid! Jag grät åt ALLT, mest reklam på TV...

2011-04-06 @ 21:51:41
URL: http://brittabloggar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0