En av min "smarta" ideér

Ju längre tiden går i denna graviditeten desstu mer känner ( och ser ) jag hur inte bara magen växer utan även resten av mig.

Och det gillar vi ju inte!!



Men eftersom jag är helt slut efter varje arbetsdag, orkar jag
( förrutom mina små promenader till och från jobbet ) inte gå och träna på gymmet på kvällarna.


Så istället tänkte jag som så här:



När nu sommaren närmar sig med stormsteg och förmodligen min ballongkropp även så. Kan jag ju köpa en massa sköna långklänningar och ha på mig för att dölja elefantkroppen.
MEN då kan man ju inte ha tjocka sladdriga fettarmar till det.


Så jag har den senaste tiden dammat av mitt "gummiband"  och står numera framför tv:n på kvällarna och tränar armarna.
Om det gör den nyttan jag tänkt mig, återstår att se.......



Kommentarer
Postat av: Mimmi - med en liten kiwi i magen!

Jo jag spyr fortfarande, och de dagar det är bättre med illamåendet så har jag hemsk halsbränna istället.

Gud va skönt :)

2011-04-28 @ 23:23:00
URL: http://mimmiastrom.blogg.se/
Postat av: tinaina

inte för att jag tror att du har tjocka sladdriga fettarmar, men vilken bra idé, kanske man skulle testa. För sladdriga armar kan man tydligen ha utan att vara gravid...

2011-04-29 @ 11:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0