Varför shoppa kläder när man har en bästis!?

Förutom alla andra fördelar med att ha en bästis, har vi nu upptäckt en till. Trots att jag är huvudet längre än henne och ett antal kilo tyngre, kan vi ändå ha samma kläder upptill. Så varför köpa nya kläder när man kan byta. Helt gratis!

Numera tar jag med mig några klädesplagg upp till Göteborg,lämna över dem till Majsan och byter ut dem mot några av hennes. Sen byter vi tillbaka och gör samma procedur igen.
Hur bra som hellst!
Denna vistelsen kom jag hem med
  • En svart tunika
  • en syrenlila tunika
  • och en grå spräcklig tröja ( som fick äran att bli min fredagsoutfit )



Kommentarer
Postat av: Emma

Ekonomiskt och bra!!!

Kram

2010-09-11 @ 18:12:04
URL: http://ekjensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0