Den här flickvännen kan bli dyr i drift

Jag har aldrig förut sett mig själv som klantig. Men Patrik är inte sen med att påpeka att jag faktiskt är det!
Och efter de senaste händelserna, kan jag numera inget annat än att erkänna:
Jag är klantig!


Senast i raden av "bevis" på detta kom idag.
Jag va på väg ner till bussen för att åka till jobbet. Eftersom jag skulle till Göteborg när jag slutat hade jag som vanligt med mig resväskan.
Sist jag åkte hem från Göteborg, va det så kallt så jag lånade en tjocktröja av Patrik.
Den tänkte jag ta med mig tillbaka nu och fäste fast den på väskan.
Väl framme vid busshållplatsen upptäckte jag till min stora fasa att tröjan fastnat under hjulet och det hade i sin tur lett till att det slitit sönder ett stort hål i armen.
Jag skickade ett stort FÖRLÅT till Patrik och erbjöd mig att köpa en ny.
Detta fick jag som svar:
"Den är köpt på NK och kostar 1200kr. Gå du inom där imorgon och köp en ny! Puss"


Vilken normal människa köper en vanlig grå tjocktröja för 1200kr???







( jag kan tillägga att jag slapp köpa en ny )


Kommentarer
Postat av: Mamma

Min lilla klantmaja !!!!

2010-09-05 @ 08:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0