Mycket jobb för 4 foto

Tänkte att jag, innan jag flyttar från stan, skulle gå ner och framkalla några kort på ett ställe där det är billigt,bra och tar bara 15 min.
Men det va lättare sagt än gjort.

Förrut har jag alltid valt att skicka bilderna snabbt och enkelt via bluetooth, men trots att jag aktiverat den vägrade min telefon att ens ha ett alternativ som hette "skicka via bluetooth"
Så jag gav upp och gick hem igen för att hämta USB kabeln. Tror ni att det fungerade med den??
NEJ!!
Vid detta tillfället började jag bli ganska irriterad, så jag bad en gubbe i kassan om hjälp.
Men han fick inte heller rätt på det.
( är det någon annan som har Xperia x10 mini och haft samma problem? eller vet ni hur man gör? )'


Det slutade med att jag fick låna nån sak att stoppa mitt minneskort i och tillslut fick jag in bilderna.



tyvärr va 2 bilder i för dålig kvalité så dem blev suddiga, men de andra 4 blev bra.
Och fattig som jag är hade ju även jag råd.
8kr



Kommentarer
Postat av: Kikki

ah fick theo vara med på e bild :)

2010-10-14 @ 20:16:50
URL: http://theotilda.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag har haft samma problem, men om du installerar program via datorn ska det kunna gå. grejjen är att android använder någon annan typ av plattform eller ngt sånt, så den kopplar inte upp med "osmart" bluetooth. sjukt irriterande. Man ska tydligen kunna ladda ned ngt program från androidmarket som ska kunna fixa till filerna eller ngt, jag har dock inte hittat detta.

2010-10-17 @ 20:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0