Happy Birthday!!!

Jag känner mig som väldens sämsta flickvän!!!!
Idag fyller Patrik år och jag har inte köpt någon present!
Jag hade gärna köpt hela världen till honom, men eftersom jag legat mitt i mellan 2 jobb den senaste tiden, va det inte många kronor som sattes in på mitt konto den 25:e, vilken i sin tur gjorde det väldigt svårt för mig att köpa något fint!
Även om han gång på gång sagt till mig att det inte gör något, får jag ändå otroligt dåligt samvete, och har lovat att jag ska gottgöra det längre fram!
Så idag försöker jag vara den snälla och "perfekta" flickvännen istället.
Jag började med att göra frukost på sängen till honom.
Amerikanska pannkakor och nygräddad baguette


Jag har lovat att inte tvinga honom att träna, inte tjata om disken,  och inte gnälla för att han tittar på sport.
Det kommer inte bli lätt, men något måste jag ju unna honom!
Så när han blev trött (gammal som han nu börjar bli ) gick jag ensam till gymmet, medan jag lät han lägga sig och sova lite till. Sen blir det en runda till stan där jag bjuder på "födelsedagslunch"
Resten av dagen bestämmer han precis vad han vill göra!
Och jag lovar att inte klaga!

GRATTIS ÄLSKLING PÅ DIN 32-ÅRSDAG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0