Fredag

Är nu tillbaka på skånsk mark igen, för SISTA gången innan jag flyttar!
Ni anar inte hur glad jag är och hur mycket jag längtar!

Tanken va att jag skulle börja packa och röja lite, men eftersom jag inte har varken flyttkartonger eller soppåsar ( mamma kommer med det på söndag ) och jag inte vill stöka runt här mer än det redan är, när jag ska ha massa folk här imorgon för visning, så fick jag hitta på något annat att fördriva kvällen på.
SÅ, detta är hur jag spenderar min fredagskväll:
Slingor



Mums mums mums


Första fredagsfinalen


Hur spenderar NI er fredagskväll??

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hur gör man slingor på sej själv? ;) Ja hur man gör förstår jag men inte de lättaste i nacken kan jag tänka mej...



De e tacos o idol som gäller här oxå!!

2010-10-08 @ 20:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0