Ljuv musik eller öronproppar? gränsen är hårfin

Idag va vi nere på Musikbörsen en runda.
Fanns en hel del att välja mellan.

Meningen va att Patrik skulle kolla lite ( eller det va iallafall vad jag trodde ) men vi gick därifrån med en elgitarr och en förstarkare.

Det va tydligen "jätteviktigt" och kunde inte vänta en sekund.

Väl hemma va ju även jag tvungen att testa den.
Men det varken såg bra ut eller lät vidare bra.
Jag tycker att det är jättemysig när folk som kan spela, spelar akustisk gitarr, men det är ju lite mer och högre ljud på en elgitarr....
Så frågan är hur lång tid det tar innan jag känner för att kasta ut den genom fönstret.

Kommentarer
Postat av: MammaMorran

Haha, låter farligt att ha där man bor- kan nog bli ganska högljutt :)

Kram

MammaMorran- funderar över livet och Barn med ADHD/Autism

2010-11-04 @ 22:14:37
URL: http://mammamorran.blogg.se/
Postat av: Pappa

Förstår vem som tagit kommandot hemma hos er!

2010-11-05 @ 06:05:30
Postat av: tina

Det är absolut jag som bestämmer hemma!

2010-11-05 @ 11:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0