Ibland kan man mer än man tror

Det finns 3 saker inom frisöryrekt som jag inte gör!
  • Extensions ( man måste gå en extra kurs eller liknande utöver frisörlinjen )
  • rakpermanent ( Har aldrig testat det )
  • Uppsättningar ( efter det lilla man fick testa i skolan känner jag absolut inte att jag behärskar det )
Idag tog jag med mig mitt dockhuvud till jobbet eftersom en kollega ville låna det för att träna till sitt gesäll.
Eftersom det va så lugnt i salongen under dagen, bestämde jag mig för att testa mig fram lite med lite uppsättningar.
Jag vill ju så gärna kunna det!
De blev ju verkligen inte perfekta, men heller inte helt pissfula!
Jag tänker därför fortsätta att öva  och kanske att jag en dag t.o.m vågar mig på att göra det på en betalande kund!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Whaoooo !!! Jag blev jätteimponerad !!! Forsätt att träna för det här var jättefint !!! Tur att lilla dockan fick flytta med !!!!

2010-11-11 @ 06:25:07
Postat av: Kikki

Jätte fint! Du kan mer än du tror!!

2010-11-11 @ 07:30:14
Postat av: Lina

Du kan ju visst!!! Jättefina!!

2010-11-12 @ 13:35:46
URL: http://moa.clippern.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0