Nanny T

I brist på några egna barn, får vi nöja oss med alla andras istället så länge.
Så i lördags anledde lilla Arvid hit för några timmar med mig och Patrik, medan hans föräldrar va och drog in lite pengar till hushållet.
Vi sov, vi åt, vi lekte, vi bajjade, och vi kollade på Alice i underlandet.

Arvid måste nog vara en av de tystaste och lugnaste bebisarna jag vet.
Visst, han satt inte still för 5 öre, men han skrek inte ett dugg, gnällde minimalt sista timmen och va helt enkelt allmänt tyst.
Det gillas =)

Synd bara att vädergudarna inte va på vår sida, så vi blev ganska begränsade med att vara inomhus hela tiden.



Skulle låna en t-shirt av Patrik och hittade den här.
"den kan knappast passa han tänkte jag, för den satt så bra på mig"
Och rätt hade jag, så nu fick man en ny tröja, som kan spä på min hårdrocksimage ännu lite grann =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0