En liten visit hos Daddy

Igår hämtade pappa upp mig på vägen hem.
Det va dax för premiärjoggingturen i Bjuvspåret. Jobbigt som tusan va det, men gud så skönt det känns efteråt.
Första 6km rundan är därmed avklarad.
Sen blev det mat och slapp i soffan. Jag blev dock akutsugen på kokostoppar (naturgodisvarianten) och tvingade med pappa till ica.
Passade på att njuta av den lilla solen som va framme.
Även "lilla" Abbe ville vara med ute.
Nu ska jag slänga på mig jogging skorna och tvinga ut mig på en liten runda.
Jag känner hur sötsugen kommer krypandes och efter att ha tryckt i mig alla kokostopparna i natt (p.g.a sömnbrist) behövs det en liten förbränningsrunda. =)



Kommentarer
Postat av: pappa

tack för en god " match" i skogen, jag får nog sjutton börja tjuvträna om jag ska kunna hålla undan för dig. Kram pappa

2010-05-11 @ 18:50:12
Postat av: Emma

Fan va du är flitig! jag vill också....

2010-05-11 @ 19:22:06
URL: http://ekjensen.blogg.se/
Postat av: Emma

Dom tar hål på hinnorna så värkarna ska komma igång :)

2010-05-11 @ 22:14:00
URL: http://ekjensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0