En aktiv dag

10-19.
Det är en normallång arbetsdag, och så började båda våra dagar, men den kan ju tillbringas på så otroligt olika sätt. Medan Patrik spenderat hela tiden inomhus i en skobutik, började jag dagen med en morgonjoggingrunda.
Sen blev det frukost, dusch och fix och den obligatoriska stordiskningen.
Efter det tog jag mig en promenad in till stan och satte mig i hamnen och njöt av det fina vädret.
15grader och strålande sol. Det är inte direkt någon man varit bortskämd med detta året.
Sen blev det promenad hem igen för att få i mig lite lunch.
Tanken va att jag nu skulle baka till Patrik, men jag fick lite ågren att stå inomhus när det va så fint väder ute, så hans kaka fick vänta och istället åkte skorna på igen för ytterligare en promenad in till stan.
Denna gången unnade jag mig även en runda in om världens bästa godisaffär på hemvägen.
Och nu sitter jag alltså här. Klockan är 18.30 och Patrik kommer hem om ca 1h
Jag känner mig nöjd med dagen och till dem som tror jag bara ligger på soffan hela dagarna när jag är här uppe, känns det nu som ett ypperligt tillfälle att säga: Your wrong! =)



Ikväll ska jag Patrik och Alexandra på konsert. Precis som förra gången vet jag inte namnet på gruppen eftersom jag inte har en susning om vilka de är, men Patrik har iallafall lovat mig att det INTE är dödsmetall.
Mitt enda krav va att jag skulle kunna höra vad de sjöng, till skillnad från de andra som bara skriker och vrålar!
Ska bli en intressant kväll!



Uppdatering Lördag:
Konserten va helt okey. Jonossi tror jag dem hette, om det är någon som råkar känna till dem.
Lite skön lagom lugn rock. Enda minuset va att det kändes som man stod i en bastu.

Kommentarer
Postat av: Emma

Hoppas konserten är bra och att du får din tand lagad! Det lät inte som en rolig torsdag... ;)

2010-05-14 @ 22:35:01
URL: http://ekjensen.blogg.se/
Postat av: Catrin

Jasså du har skaffat dej en hårdrockskille du! Du får ju lägga ut en bild på er två tillsammans hade vat kul att se! :) Hoppas ni har en bra kväll!

2010-05-14 @ 22:36:27
URL: http://cathe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0