Next level?

Som dem flesta nog redan vet så lever jag i ett distansförhållande, vilket har fungerat väldigt bra hittills ( mycket tack vare mina generösa arbetstider )
Men, är man kär vill man ju spendera näst intill varje lilla sekund tillsammans, så att då behöva spendera hälften av den tiden via en telefon, ger inte samma tillfredställning.
Vi gjorde klart redan från början att OM det skulle komma till den punkten då det blev aktuellt med en flytt, så skulle det vara JAG som tog mina saker och åter igen bege mig mot nordligare breddgrader.Vilket jag absolut inte har något emot!
Jag Älskar Göteborg, och vissa dagar, frågar jag mig själv varför jag flyttade härifrån. Men som vanligt påminns jag om svaret ( som för övrigt inte alls har med vantrivsel att göra )
Jag har länge använt en av hans extra nycklar för att slippa vara beroende av han när han jobbar,  men tillsammans med den hänger ju även en "lapp" där det står Patrik hem. Igår fick jag däremot en egen nyckel utan märkning som nu hänger tillsammans med MINA andra nycklar. Kan man kalla sig deltidssambo då?
Nu går inte flyttlasset idag, men snart nog, och då äntligen, kan jag på riktigt kalla mig sambo!

Kommentarer
Postat av: kikki

Grattis då är du väl särbo nu iallfall eller??

2010-03-21 @ 19:10:32
URL: http://theotilda.blogg.se/
Postat av: Emma

Grattis till DIN nyckel Tina!

2010-03-22 @ 07:59:21
URL: http://ekjensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0