Here we go again

Då va det ännu en gång dags för att "bli nyttig".
för några månader sedan berättade jag om min "beroende-lista" som jag höll på att ta tag i.
Nu har jag beslutat mig för att inte bara nöja mej med 1 elelr 2 punkter i taget , utan ALLA. Vilket betyder:
har bytats ut mot  
och   har ersatts av 
har fått stiga åt sidan för
+ massor av motion.

Första dagen har iallafall gått bra. morgonpromenade+ 1½h på gymmet. Allt choklad jag hade hemma tog jag med till jobbet ( till mina kollegors stora glädje ) för att bli av med det och minska risken för "nattätandet". Jag lyckades dock jobba hela dagen utan att tjuva något.
Hur länge tror ni jag klarar det denna gången?
Jag satsar iallafall på beach 2010!

Kommentarer
Postat av: Emma

Beach 2010 är du redo för iallafall men jag hejar på dig ändå :) Hejja Tina you can do it :)

2010-03-10 @ 20:49:26
URL: http://ekjensen.blogg.se/
Postat av: Kikki

Go tina go tina go tina!! Du har en vilja av stål bara du vill! Köp hem en ny snygg bikini som du kan dregla över så lägg den där godiset brukar vara!!

2010-03-11 @ 08:04:20
URL: http://theotilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0