Domedagen närmar sig

Övriga år är det med stor förväntan man tar emot deklarationen.
Ska man få tillbaka pengar, hur mycket eller måste man möjligen betala tillbaka

i år har däremot den förhoppningen bytts ut mot nervositet och förtvivlan. För i år är nämligen inte frågan OM jag måste betala, utan HUR MYCKET!!

För några månader sen upptäckte jag att dem dragit för lite skatt på min lön, och sedan dess har jag sagt i från nästan varje månad, dock utan större förändring.
Detta har nu lett till att jag fasar för den dagen då jag kommer hem och kuvertet ligger bland posten.
Risken är att summan blir närmre 5 siffrig än 3 siffrig....
Hur ser det ut för er?
Blir det glädje eller sorg?

Kommentarer
Postat av: Emma

SORG!

2010-03-23 @ 22:32:18
URL: http://ekjensen.blogg.se/
Postat av: Madde

Glädje för både mej o marcus, du kan gå in på skatteverket.se och kolla om du inte redan har fått hem brevet ;D

2010-03-24 @ 09:08:34
URL: http://wilma07.blogg.se/
Postat av: Anonym

Okej, då förstår jag :) då vill man helst inte kolla :D

2010-03-24 @ 12:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0