Träningsbluff

Dem säger ju att den bästa träningen utförs på morgonen innan frukost.
Både p.g.a att det ger bäst resultat men även för att man tydligen orkar mer då och blir piggare under dagen.
......................det första kan jag inte säga så mycket om. Det säger ju nästan sig själv att tränar man innan man äter förbränns maten lättare, och sen är det ju helt enkelt bevisat att det stämmer.
Det sista däremot, har jag bara en sak att säga om:
Bullshit!

-Jag va ute och joggade nu imorse och jag trodde jag skulle dö efter ½ rundan.
- för några år sen fick jag och en arbetskompis för oss att vi skulle träna på morgonen innan jobbet. Kl.07.00 va vi på gymmet, men inte kändes det som man gav allt då. och när jag sen kom till jobbet och om jag inte hade en kund direkt på morgonen, somnade jag alltid, sittandes på en stol!
Så slutnotan av detta:
Morgonpromenader kan jag ta för det är lugnt och skönt, men all annan form av träning väntar jag med till efter frukost!


Hur är det för er? Tycker ni samma som mig eller har ni något tips på hur man orkar lika mycket på morgonen som eftermiddagen?

<<<<<<Nu ska jag ut i solen och steka upp mig lite till.>>>>>>>


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0