Sorgedag

Idag är jag ledsen. Jag sörjer.
Jag har blivit av med en kär "vän" och saknar den redan så otroligt mycket.

Idag tog jag nämligen av mitt löshår!!

Måste säga att mitt egna hår faktiskt vuxen en hel del, men det ser ju mer ut som en risbuske i topparna.

I hopp om att det ska kännas bättre har jag  nu slängt i en uppfräshning av färg i hela håret och sen väntar en ordentlig hårtvätt. ( efter 3 månader med 110 pluppar i hårbotten är det inte det lättaste att komma åt och tvätta ordentligt )


Kommentarer
Postat av: Kikki

älskade lilla tina, jag skulle behöva en uppfräschning av mitt hår med, speciellt lite färg :)

2010-06-02 @ 20:31:09
URL: http://theotilda.blogg.se/
Postat av: Emma

Hoppas den värsta sorgen är över nu såhär dagen efter :)

2010-06-03 @ 10:24:42
URL: http://ekjensen.blogg.se/
Postat av: pappa

är det min tur och ha håret nu?

2010-06-03 @ 18:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0