one of those days

Alla har vi dåliga dagar ibland.
När allt bara känns fel, hemskt, skit och man helst av allt bara vill krypa under täcket igen och trycka kudden över huvudet och sova bort hela dagen.
Idag va en sådan dag!


Efter att jag vaknat och än en gång blivit besviken på vädret gick det sen bara utför.
Och eftersom det för mig inte är en möjlighet att just sova bort det, hade jag inget annat val än att gömma mig i sängen och tycka synd om mig själv.
Men som med allt annat orkar jag inte att må dåligt, vara sur,ledsen eller arg.
Jag blir helt enkelt uttråkad av det också.


Så jag drog med min man ut ( vilket för en gång skull inte behövdes någon vidare övertalning. )
Och i takt med att molntäcket lättade ( tyvärr alldeles för sent för att kunna ligga ute och sola ),lättade även mitt humör.
Nu är klockan snart 18.00 och det är nästan klarblå himmel ute.
Varför, varför, kunde det inte vara så för några timmar sen?




Kommentarer
Postat av: pappa

Kan du inte änra den gröna färgen i din överskrift, har svårt för att se vad det står. kram pappis

2010-06-23 @ 20:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0