"gräsänkling"

Idag ( och 2 dagar framåt ) är det en punk/rock festival i Göteborg (west coast riot )

Jag kan ställa upp och vara en "bra" flickvän och stå ut 1-2timmar på en konsert någon gång ibland för Patriks skull, men 3 hela dagar med musik jag inte gillar och en jäkla massa öldrickande. Det gör jag inte!



Så medan Patrik och hans kompis från Motala satte igång och förfestade här hemma vid 11 tiden, tog jag lilla Arvid ( än en gång ) och begav mig till Anna och hennes son Noah för lite lek och "vuxensnack"
Anna är även höggravid och väntar en ny knatte om 3v. Här ploppar dem verkligen ut ungar på löpande band runt omkring en.
Vi lekte i sandlådan, promenerade, gungade, sov och åt.


Jag har sagt det förrut, och jag säger det igen. Arvid är alla barnvakters drömunge.
Han skriker aldrig. han är alltid så lugn och snäll och idag skippade han även sin "matvägran" och åt hur bra som hellst. Att han sen även sov 2ggr gjorde det ju inte mindre jobbigt att vara barnvakt.

   



Nu har jag ätit middag, joggat en runda, duschat och bänkat mig i soffan.
Ensam som jag är står det film på schemat. ( patrik va snäll och brände ner 2st till mig idag )

kvällens film:


Kommentarer
Postat av: Emma

Va filmen bra?

Du är en snäll flickvän du :)

2010-06-18 @ 18:08:06
URL: http://ekjensen.blogg.se/
Postat av: Kikki

dålig uppdatering med tanke på att du har semester!

2010-06-21 @ 12:24:30
URL: http://theotilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0