Regnaktivitet

Fram tills nu har regnet i princip öst ner. Sista dagen på semestern. Patrik började jobba idag. Jag åker hem ikväll. Vad gör jag då idag?

Jo, det här!

 

En köttfärspaj till Patrik.
Eftersom jag inte riktigt litar på att han kommer stå och laga mat varje dag, ( det är ju en del i vårt "nya liv" )gjorde jag en början till han. 2 färdiga lunchlådor och 2 portioner i kylen.
Självklart är pajen fullkorn! =)



Sen kunde jag inte motstå att baka lite.
Fryser jag in det kanske inte Patrik lyckas upptäcka dem =)
För dem är definitivt INTE fullkorn!

    

För att piffa upp de "vanliga" varianterna med pärlsocker, gjorde jag även några med strössel. Och hur gulligt är det egentligen inte med björnströsslad kanelbulle?! =)




Nu börjar solen spricka fram. Ska man kanske orka sig ut på en liten joggingrunda innan man lämnar storstaden? Det va ju trots allt nästan 3veckor sedan...Inte bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0