Livet efter semestern

Efter 2 nätter i Göteborg är jag åter igen attackerad av myggen. Myggstiftet verkar inte hjälpa ett skit trots att jag rollar in hela mig med det! Patrik tycker att jag är gnällig, men jag får panik och blir helt galen av de små helvetesakerna.
 jag kan INTE bo här!


 Iallafall, så va det ju inte det jag skulle säga, utan för sjuttioelfte gången har jag åter igen bestämt mig för att ta tag i mitt socker/ nöt /läkerol beroende. Så efter denna helgen är det slut med läkerol ( kanske nått paket ibland ) och choklad och nötter får ENDAST ätas en dag på helgen!
 Hur svårt ska det egentligen vara?

Detta betyder ju att eftersom jag lyckas samla på mig en ganska imponerande samling snacks nu ( och slänga allt känns ju som ett slöseri, men att spara på det känns inte som ett alternativ )tänkte jag fördela det på följande vis:

Choklad- Hinner jag äta upp denna helgen
Daim- Patrik
Djungelvrål ( oöppnad )- Kikki
Jordnötter (oöppnad )- Mamma
Nötblandning - Patrik och papperskorgen

måste även uppta mina joggingrundor igen. Men när det är så varmt är det skönare med promenader

Winter 2010, here we come!


Kommentarer
Postat av: Kikki

wohoo winter here we come, jag ska ändå blir tjockare så lite djungelvrål sitter inte fel :(

2010-07-10 @ 21:24:06
URL: http://theotilda.blogg.se/
Postat av: Catrin

Usch jag har samma svårigheter med Choklad.... måste bara ha socker annars blir jag tokig! Funderar allvarligt nu på att söka hjälp för detta! :( Hemskt!

2010-07-12 @ 21:08:21
URL: http://cathe.blogg.se/
Postat av: Bredemary

The information found by me on this site appeared very useful! Thanks to the owner!

2011-03-17 @ 10:09:45
URL: http://bredemary.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0