Ibland önskar jag att jag kunde ta av öronen och lägga dem i nattdukslådan...

Idag va en sådan dag. För tredje morgonen sedan i söndags vaknade jag ( vi ) vid 7-7.30 av att någon av grannarna försökte borra sig igenom golvet eller något. Efter ett tag gav dem upp och jag hoppade ner i soffan igen. Efter 1h satte grannens hund igång att skälla non-stop, och det va helt enkelt bara till att ge upp och se sin sömn besegrad. ( när man för en gång skull KUNDE sova )

VARFÖR VARFÖR VARFÖR lämnar man sin hund ensam hemma när den ALLTID skäller HELA dagen?


Nu väntar ett skräckbesök hos tandläkaren,sen tar jag och Älskling vårt pick och pack och säger hejdå till oljuden och hej igen till myggen.
Sista semesterveckan i Göteborg!

Kommentarer
Postat av: Kikki

då saknar ni lite att sova hos oss, tyst och skönt!!idag går jag på semester!!!!!!!!

2010-07-08 @ 13:06:19
URL: http://theotilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0