Hbg festivalen+ regn= SANT!

Idag har jag varit ledig och eftersom jag sov skit i natt va det väldigt skönt då jag spenderade hela förmiddagen med att ligga på soffan och halvsova. Sen tog jag stora hårväska och begav mig ut till Bjuv. Dax för Connie att bli snygg i håret igen!

Och är man i Bjuv är det nästan obligatoriskt att även hälsa på lilla pappa, så han fick sig också ett besök.
Vi satt och pillade med våra nya telefoner och bestämde oss för att fixa lite kontaktbilder till när man ringer. Så fram åkte kameran på mobilen.


Försök nr 1



Jag tyckte han såg glad och trevlig ut här, men pappa fullkomligen förbjöd mig att använda denna bilden.
 ( förlåt pappa =) )
Så det fick bli en ny:





Va den bättre?






Abbe fick agera kontaktbild till deras hemtelefon.


Sen va det självklart dax för ett besök på Helsingborgsfestivalen. Och som vanligt regnade det och va värsta höstvädret. Varför är det alltid skitväder på Hbg-festivalen?

Personligen är jag inte så jätte förtjust i festivaler. Jag kan kanske gå en liten runda nån utav dagarna eller kanske gå och titta om det uppträder någon kul artist, annars skippar jag gärna det och överlämnar det till alla små fjortisbarn. Men däremot är min pappa och Nettan riktiga festivalnördar. De har nog varit på alla festivaler i skåne denna sommaren och då snackar vi inte bara ett litet besök. Nej det är varje dag, och har dem tur så till och med 2ggr/dag.
Då gillar man festivaler!!!
( eller så är det bara en bra anledning till att få dricka öl och äta skräpmat )

Men När jag följde med dem en runda till landskrona Karnevalen för 2 veckor sen, blev jag bjuden på en påse godis, denna gången fick jag en plånbok.
Man tjänar på att gå på festival med Pappa!
TAck tack


Nu ska jag krypa ner i soffan ( för ja, jag sover fortfarande bättre här än i sängen ) I helgen står jobb på schemat, men på tisdag är det dax för en liten trevlig utflykt. To be continued......



Kommentarer
Postat av: Pappa

Alla festivaler i Skåne har vi inte varit på bara Landskrona Helsingborg o Bjuv. Ska leta upp några roliga bilder på dig o tagga dom på Facebook.

2010-07-31 @ 12:00:26
Postat av: Popular Culture

Very interesting site --- quite informative

2011-05-12 @ 14:21:06
URL: http://popular-culture.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0