Förskottspresent

Den 13 augusti firar jag och Älskling vår ( och min absolut första ) 1 års dag!

Eftersom han är värdelös på att komma ihåg viktiga datum, har jag försökt gå runt och printat in det i hans skalle de senaste veckorna. För glömmer han vår dag, då blir det krig!!!

Igår när jag kom hit, sa han att han hade en present till mig. En present som egentligen va en 1års present, men han ville ge den nu. Efter en del övertalning, gick jag till slut med på att öppna den.
( för enligt mig är det inte längre en 1 års present om jag får den 3 veckor innan . Vilket betyder att han måste köpa nått nytt på den riktiga dagen :) )

Så va gömde sig då i paketet?
Jo den här lilla sötnosen:
Eftersom min pojkvän är en tekniknörd, sa han att han inte klarade av att ha den liggandes hemma i 3 veckor utan att bli öppnat =) Och eftersom jag tappade min mobil för ett par månader sen och Patriks gamla telefon som jag fick börjat bråka, tyckte han att jag va i stort behov av denna NU!

Tack tack, underbara pojkvän!
Du gör mig bortskämd!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Grattis nu går det runt i nettans huvud, hon vill ju också ha ny telefon.

2010-07-25 @ 14:53:55
Postat av: kikki

vi åkte för att köpa varsin iphone idag men det var bara johan som kom hem med en, får se om jag kan lyckas fixa en i veckan!

2010-07-25 @ 15:41:37
URL: http://theotilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0