nytt år, nya händelser. 2010, välkommen!

Ja, då va det ettt nytt år. Hoppas att ni alla hade en trevlig nyårsafton!
Själv gjorde vi INGENTING!
Men det va ganska skönt. då slapp man all stress över kläder, mat, underhållning och man hade inga förhoppningar som antagligen ändå bara hade krossats.
Att man sen vaknade upp dagen efter och mådde prima, skadade ju inte heller. =)

Patrik jobbade nästan varje dag, men jag underhöll mig med andra saker så länge. Träffade MAjsan och Liam, Carro och Arvid, många lång promenader, sovmorgnar,bakning och tv-tittande.

 

Lång väg upp, men det är bra träning för rumpan .=)

 

Jag fick dock lite bakförbud, efetrsom jag , enligt Patrik gör honom fet!

När jag kom hem möttes jag av detta. ( Alex fick låna min lägenhet några natter medans jag va borta )


Igår va jag ute hos Jenny. Vi gick ut en runda med hundarna och barnen fick åka pulka. Vet inte riktigt om dem uppskattade det så mycket. Dem somnade nämligen  mitt i allt.



Nu är det snart dax för jobb. men först en dusch.

P.s Trots lite fusk, långledigt och julmat, så har jag gått ner 2kg! wiieehoo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0