Min 50åriga mamma är gravid

Ryktet går tydligen att andledningen till att min mamma och Magnus sagt upp sin lägenhet är för att hon är GRAVID!
Min mamma! min 50 år gamla mamma! (inte för att jag på något sett kallar dig gammal, kära mamma )
Ni kan ju gissa om vi och inte minst mamma blev en aningen chockad när hon fick höra det.
Så går det när sladderkärringarna inte har koll på vad dem pratar om.
haha, kan inget annat än att skratta åt det!
och för att då verkligen klargöra det, och undvika fler missförstånd, kan jag tala om att detta inte stämmer.!

För övrigt blev jag övertalad till att gå på pilates pass imorgon. Inga problem ju, om det inte varit för att det börjar 08.00
Så imorgon är det upp med tuppen som gäller!


Kommentarer
Postat av: Emma

Folk snackar så mycket skit!



Ses snart!

2010-01-26 @ 12:26:02
URL: http://ekjensen.blogg.se/
Postat av: Anonym

fan va cooolt ;) haha. tur någon annan berättade så hon själv fick reda på det ;) (ironi men d förstod du nog käraste tina)

2010-01-26 @ 22:29:09
Postat av: jenny

det va mooooaaa som skrev d tidigare. mitt namn kom tydligen inte med.. ses imorgon

2010-01-26 @ 22:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0