Det finns bara ett sätt att stoppa dem....I munnen!

Jag har aldrig direkt varit så förtjust i algrens bilar. Men när jag va i Motala under julen blev jag så otroligt chokladsugen ( som jag alltid blir ) och det enda som fanns till hands va dessa:



Jag har sedan dess tagit tillbaka mitt uttalande ang. algrens.
FÖR DESSA ÄR HELT GUDOMLIGT GODA!!

Har letat som en galning efter dem sedan dess ,utan resultat, men i morse när Jenny varit och handlat överraskade hon mig med dessa!!
Blev jag glad eller vad!!?

Kommentarer
Postat av: Kikki

som choklad och bil älskar bara måste jag testa dessa ju, vart hittar man dem??

2010-01-12 @ 18:45:34
URL: http://theotilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0