Träning ger färdighet

Nyss hemkommen från ett tufft träningspass.
Visst känns det skönt när passet är slut, alla apploderar varandra och man känner att man verkligen gav allt!?
Och visst säger man varje gång att "det här ska jag göra regelbundet"
Men så är ju inte alltid verkligheten.
Jag måste ju erkänna att jag är ganska duktig på att ta mig till gymmet när jag väl har tid. MEN.....det är ju just den där tiden som inte alltid finns.
Jag förstår inte hur någon som jobbar så lite som jag, har så lite tid över.
När jag inte är på mitt riktiga jobb, har jag mitt "extra jobb" hemma, och när jag är helt ledig är jag i Göteborg. Det ger därför inte allt för mycket tid över.
Men även de mest upptagna människorna kan lyckas få tid för träning. Därför försöker jag utnyttja tiden innan och efter jobbet eller när gymmet har stängt, genom att promenera och använda mina hemma träningsredskap.
Finn ett fel:


ni får hemskt gärna komma och hjälpa mig äta upp det....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0