Kalas

jag brukar aldrig ha kalas när jag fyller år,  mest för att jag inte orkar med det och tycker att det känns så onödigt, men när man nu ändå fyller jämt får man väl slå på lite större=)
Så idag har det varit kalasbjudning hela dagen.
Det bjöds på:
Ost och skinkpaj och köttfärspaj




Och till kaffet kom mina stora bakverk fram:






Fick massor av fina kort, med ännu "finare" innehåll =)


Och även några presenter:



Jag hade en plan med att ställa fram allt mitt choklad jag samlat på mig den senaste tiden så att gästerna skulle äta upp det. Jag misslyckades dock totalt. Inte nog med att det inte blev uppätet, det slutade dessutom med att jag hade  3ggr så mycket choklad efter att alla gästerna gått.=)
Allt detta fick jag. Dem tyckte nog inte att jag redan hade tillräckligt.=)



När nästan alla gått och disken stod på hög och allt skulle städas i ordning igen, reste kära underbara syster sig upp, ställde sig och diska utan att jag ens bad om det. Sen praktiskt taget tvingade hon mig att tillåta henne att dammsuga HELA lägenheten. No problem säger jag! Tack så mycket kikki!


Undertiden lekte jag med Tildas frisyr.
Tack till alla som kom och uppvaktade mig!
ps. det finns fortfarande massa tårta kvar, så har ni vägarna förbi så kom in på en liten fika....



Kommentarer
Postat av: Kikki

vi fick ju mat tills idag med oss hem, nu ska jag mumsa lite paj :)

2010-02-08 @ 15:22:55
URL: http://theotilda.blogg.se/
Postat av: Emma

Verkar som en mysig dag!

2010-02-08 @ 18:39:36
URL: http://ekjensen.blogg.se/
Postat av: jenny

jag vill ha tårta imorgon ;) den va mycket mycket god. oliver o estelle gillade oxå den.

2010-02-08 @ 19:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0