Familjen kommer alltid först

Läste idag om att Pernilla Wahlgren  missar sin brors bröllop p.g.a att hon "måste" sjunga i andra chansen!
Hur tänker man då måste jag fråga?
Är det verkligen så mycket viktigare än att se sin bror gifta sig? Det är ju inte som att hon kommer vinna hela skiten ändå och snacka om att hon kommer få skuldkänslor om hon åker dit och sjunger och inte ens går vidare från andra chansen.
Vad hade ni gjort i hennes situation?
p.s Kikki: tänk inte ens tanken på att vara med i  någon hundutställning eller agility tävling den dagen det är dags för mig att gifta mig. Inte ens om det så hade varit VM!


Kommentarer
Postat av: Kikki

men de har ju vetat sen länge att risken fanns att hon hamnade i andra chansen, varför planerar de då in bröllop samma dag? Be om agilityschema innan du planerar in din bröllopsdag!

Sen är det ju självklart att hon går vidare och sen vinner pernilla hela skiten, precis som jag vinner vm i agility :)

2010-03-01 @ 09:51:09
URL: http://theotilda.blogg.se/
Postat av: Emma

Hmm... Nu är det ju en lite udda familj detta eftersom alla är i rampljuset så jag tror inte dom ser det på samma sätt som vi "normala" människor...

2010-03-01 @ 10:44:09
URL: http://ekjensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0