Lördagkväll

Igårkväll kom Alexandra OCH Pierre på besök.
Eftersom vi ( Patrik )bytte in vårt wii som vi aldrig använder och  köpte  xbox kinect istället, så testade vi på det.
Det blev allt ifrån boxning, vollyboll, längdhopp och häcklöpning.
Mycket roligare och bättre än wii, och skönt att slippa ha en kontroll att hålla i hela tiden.
Vi upptäckte även att det fanns zumba. Tror ni jag vill ha det, eller vad?
Sen avslutade vi kvällen med lite singstar



Idag blir det julbordslunch på Liseberg med mitt jobb.

Kommentarer
Postat av: MammaMorran

Det funderade jag på att köpa åt mig själv när bebisen kommit! Och träna Zumba bla - berätta gärna vad du tycker om Zumban!

Kram

MammaMorran- funderar på livet & Barn med ADHD/Autism

2010-12-12 @ 20:24:08
URL: http://mammamorran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0