En extra julklapp

När jag sa upp min lägenhet i Helsingborg, va sista utflyttningsdagen sista november.

Men eftersom jag flyttade ut redan i mitten av oktober, gjorde jag allt för att försöka bli av med lägenheten tidigare.
"Tyvärr" skulle dem renovera hela innan nästa hyresgäst flyttade in, så min tanke med att få dem att ta över lägenheten tidigare gick därför i kras.
Men när jag pratade med förvaltaren sa han att om jag lämnade in nycklarna tidigare kunde dem därmed starta renoveringen tidigare och jag kunde få tillbaka lite av den sista hyran.
När väl nycklarna va inlämnade fick jag veta att dem trots allt inte beställt hantverkarna förrän 1 dec.
Jag gav därmed upp hoppet om några pengar tillbaka....
Så...döm om min förvåning och glädje när vi kom hem igår och jag hittade en check på ca 2000kr i posten.
Tack snälla Akelius för att ni faktiskt höll det ni "lovat"

Kommentarer
Postat av: Comtwp

Really enjoy your website. Thank You.

2011-08-04 @ 10:16:02
URL: http://comtwp.blogspoo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0