Vart kommer energin ifrån??

Igår när jag va ute och joggade, tvingades jag att stanna efter typ 35min och sen promenera resten av rundan hem.
Jag gav alltså upp!
Det har inte hänt en endaste gång sedan jag först började jogga.
Men jag hade verkligen ingen ork kvar och kroppen kändes helt stel och trött.
IDAG däremot, känns det som jag tryckt upp ett par duracellbatteri i rumpan!
Jag har redan hunnit med 2st powerwalk-rundor á 1,5h var, och en cykeltur på ca 1h.
Och än är dagen inte slut. Ska man kanske ta en joggingrunda ikväll också? eller är det till att överdriva??
Nej, jag lämnar nog det tills imorgon istället!




Jag har däremot inte kommit tomhänt hem från mina små utflykter.
Efter första promenadrunda fick jag med mig en liten påse med naturgodis hem, vilket självklart blev uppätet ganska snabbt, så efter cykelrundan fick jag med mig en större påse nötter/naturgodis.
Därmed kan vi ju alla konstatera att min duktiga motionsdag trots allt går minus.
Men är det värt att springa runt en hel dag för att njuta av dessa godbitar???
Absolut!


Kommentarer
Postat av: Connie

Energin sitter nog i sockerkickarna du får:))))

2010-08-19 @ 20:13:57
Postat av: kikki

är bara ledig 3 o 17, är mina jobbehelger varför?

2010-08-20 @ 08:27:03
Postat av: Fröken M

haha... HURTBULLE !!! du ger mig dåligt samvete ;)

2010-08-20 @ 12:09:52
URL: http://frokenmela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0