Plötsligt händer det.

Jag har aldrig haft någon vidare tur i spel. Det högsta jag vunnit på en skraplott är 50kr, någon enstaka 100-lapp på Bingolotto och det tog mig 24 år och tusentals kronor innan jag  äntligen lyckades vinna en stjärnvinst på Liseberg.
Men jag har ännu inte gett upp hoppet om att jag en dag ska vinna storvinsten.
I perioder köper jag massvis av skraplotter och under tiden den skrapas hinner jag se hur hela mitt liv skulle se ut om jag faktiskt vann.

Och nu har jag ( och även alla andra bloggare därute ) ytterligare 2 gratis chanser att bli miljonär.

Tack vare skraplotter.com , behöver du bara skriva ett inlägg om dem och sen är kanske vinsten redan påväg.
Gå in på länken nedan för att göra detsamma!

http://www.skraplotter.com/gratis-skraplott/
Kanske är det DIN tur idag!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0