Idag kom patriks föräldrar. Vi har spender...

mms_img29973 (MMS)

Idag kom patriks föräldrar. Vi har spenderat största delen av dagen i stan med att äta lunch, shoppa och sen ta en fika på hemvägen. Det visar sig att patriks mamma är lika glad för smycken som jag så vi fastnade i en smyckebutik. Ut ur affären kom jag med en jätte söt ring som jag fick av henne. Tack tack snälla monica. Nu sitter jag på tåget påväg till helsingborg igen. Men redan på fredag kommer patrik ner och hälsar på. Tills dess ska jag väl stå ut.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilken snäll svärmor du har !!! :)

2010-08-11 @ 06:38:04
Postat av: Emma

Vilken snygg ring!

2010-08-11 @ 15:28:00
URL: http://ekjensen.blogg.se/
Postat av: Monica

Tina hon är så gullig så jag ville köpa henne något så det blev en ring som hon tyckte om kram på dig Tina

2010-08-12 @ 10:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0