I have a life...

Om man bara läser min blogg kan jag nog uppfattas som en person som inte gör något annat än jobbar, tränar, äter choklad, åker fram och tillbaka till Göteborg och klagar på sömnbrist.


Till viss del stämmer det nog säkert, MEN jag gör faktiskt annat också och jag träffar andra människor än min pojkvän och syster.
"Problemet" ligger snarare i att jag är så väldigt dålig på att ta kort, och att bara sitta och skiva ner en massa text om vad jag gör om dagarna hela tiden, tycker jag inte känns så intressant ( och troligen inte ni heller )
Men för att bevisa att jag faktiskt har ett ett liv, kan jag tala om att, trots att jag jobbat hela helgen, har jag hunnit med både en filmkväll med Caroline, en kräftskiva hos Emma och en övernattning/frukost ( där jag sov som en prinsessa ) hos Pappa och Nettan.






En helt okey film, enligt mig




Jag var den enda nykta personen på festen ( vilket jag har börjat vänja mig vid nu )

Men är det inte konstigt att alla antingen försöker tvinga i en alkohol eller så är de helt imponerade över att man "klarar av" att frivilligt inte dricka!

Varför ska det vara en sån stor sak med att man faktiskt väljer själv att avstå från alkohol???
Om jag mår dåligt av sprit, inte tycker om öl,  blir "bakfull" innan jag blir full, varför ska jag då ändå klassas som tråkig när jag väljer att dricka alkoholfritt ????



Nu har jag kommit hem ifrån jobbet, tagit mig en jogging runda och ska nu spendera kvällen i soffan med en film och kokostoppar.
Med andra ord :
Precis som vanligt!


Kommentarer
Postat av: Emma

Haha du är söt tina :) Inte är du klassad som tråkig bara för att du inte dricker! Men det hade varit skoj att ta en rackabajsarkväll någongång :) Kul du kom! Kram

2010-08-29 @ 19:51:43
URL: http://ekjensen.blogg.se/
Postat av: Kikki

Jag är oxå gärna nykter :)

2010-08-29 @ 20:54:53
URL: http://theotilda.blogg.se/
Postat av: Pappa

Bara bra om någon i gänget hållet sig nykter,ifall något händer.

2010-08-30 @ 15:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0