Frisör söker jobb

Man har ju hört talas om folk som lagt ut sitt cv på blocket och fått jobb eller de som hittat sitt drömjobb via facebook, och eftersom jag har en egen blogg, så kan ju inte jag vara sämre.
Och eftersom man aldrig vet vem som "råkar" läsa den, har jag ju absolut inget att förlora på att försöka.
So here it goes!

"Jag är en 25 årig skånetös från Helsingborg. jag har en 3-årig frisörutbildning i bagaget och över 4års erfarenhet av yrket.

Jag har jobbat på diverse salonger, och har därför lätt för att anpassa mig, är stresstålig och ansvarsfull. Har stor vana av kundservice, kassa, helgjobb och sena kvällar.

Nu ska jag flytta till Göteborg, och det gärna så snart som möjligt!

Så har du/ni en ledig frisörtjänst eller något annat spännande och kul jobb att erbjuda i Göteborg, tveka inte att höra av er till mig,antingen här på bloggen eller via min mail: [email protected]

( fullständigt cv finns självklart och lämnas på begäran )"



Nu håller jag mina tummar lite extra hårt och hoppas på iallafall något svar nästa gång jag går in och kollar.





Kommentarer
Postat av: Anonym

Söker en frisör här i Göteborg, min äldre mor har svårt att komma ut pga funktionshinder, vill att någon kommer och klipper henne, även färgar håret. Hon bor mitt i centrum, lättillgängligt. Något du kan hjälpa till med?

2012-03-22 @ 14:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0