Det ska börjas i tid

Dagen har hittills bjudit på:


  • 1 (2) blogginlägg
  • läst dagens ranson av andra bloggar
  • kollat facebook sisådär 20ggr
  • ätit alldeles för många läkerol
  • plockat ögonbrynen
  • spelat yatsy på mobilen
  • tagit 1h promenad

Och vad är då klockan nu?
07:20

Morgonen idag började redan vid 4 snåret.

Tack vare, eller snarare p.g.a återkomsten av alla mygg, har mina senaste dagars sköna trötthet och sömn, åter igen bytt ut mot min vanliga brist på sovtimmar.

Jag hoppas på att klieriet ska lägga sig snart så man kanske kan lyckas få någon liten sömnstund på förmiddagen.
Patriks föräldrar kommer och hälsar på idag från Motala, så då kanske man hellst inte ska ligga och sova.


Jag trodde aldrig att jag skulle säga det, men jag längtar nästan till hösten/vintern då myggen försvinner. Och det ska bli skönt att vistas på hemmaplan ett tag igen ( hos mig finns nämligen INGA mygg )

 


Kommentarer
Postat av: Fröken M

Tack för kommentaren av håravfall, jag antar att jag får leva med det. Än så länge är jag ju långt från tunnhårig och jag försöker pyssla om det med hårinpackningar ett par gånger i veckan.

Härligt att se attdet finns fler som gillar yatzy, men jag brukar spela på king.com

Säg till om du är sugen på en match ;)

Ha en bra dag !

2010-08-10 @ 08:25:14
URL: http://frokenmela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0