All good things comes in 3

jag började dagen med en promenad, delvis för att förbränna lite fett, men även för att inhandla nybakade bullar till Älskling ( okey, det slank väl ner någon till mig också )
Det fortsatte sedan med att jag vinkade av älskling vid tåget i eftermiddags, och tog sen en omvägspromenad hem.
Detta slutade med, efter att rastlösheten och ensamheten börjat infalla sig, att jag nu ikväll tog promenad nr 3.

Många tycker att det är tråkigt att promenera. Jag däremot älskar promenader.
En promenad med en vän för att snacka strunt
En promenad med sin käraste för en romantisk stund
En promenad ensam, för att samla tankarna
Eftersom hösten verkar ha kommit till Helsingborg idag, har jag sprungit runt i en skön och avslappnad outfit i form av, leggins, patriks T-shirt, kofta och gummistövlar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0