sjukismat

Jag vet inte vad det är med oss, men om inte Patrik är sjuk när vi träffas så är jag det, och är inte jag det så är Patrik det. Så även denna gången. Hela dagen idag och igår har han legat nerbäddad med förkylning.
Han kallar sig dödsjuk, jag kallar han gnällsjuk.
Men jag vet ju även hur dåligt jag brukar må när jag är förkyld så jag ska väl inte vara för hård mot han.
När jag va sjuk valde jag choklad som "sjukismat"
Patrik valde pannkakor






Igår rymde jag från sjukstugan och spenderade istället dagen hos Carro m. familj
Där stod målning av tak på schemat, och som tack bjöds det sen på thaimat. Tack tack
Nu sitter man återigen smådeppig på tåget hem igen till Skåne.
När ska man få slippa detta??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0