i spoke to soon.

Min "frisklycka" blev inte långvarit. Efter någon timmes halvsovande och en tallrik yoghurt kom illamåendet, huvudvärken och magsmärtorna smygandes tillbaka.  ( Dock inte i en döende form )
Så det blev till att sjukanmäla sig imorgon,skippa tåget hem ikväll och hoppas att morgondagen bjuder på en piggare Tina.
Tur iallafall att jag har en underbar pojkvän som (trots mitt eviga gnällande och tyck synd om mig beteende ) gör allt jag ber han om.
Har tjatat om choklad nu i 3dagar, så idag kom Älskling hem med detta till mig.
(när man är sjuk får man äta choklad även om det bara är onsdag )

Kommentarer
Postat av: Emma

Uff... Hoppas det är bättre med dig nu!

2010-04-08 @ 12:20:20
URL: http://ekjensen.blogg.se/
Postat av: pappa

Krya på dig, du har ett påskägg som ligger o väntar på dig här.

Kram pappa o Nettan

2010-04-08 @ 18:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0