Finns det något som heter 12-timmars dödsvirus?

Isåfall är det vad jag har haft!


Pratade med mamma igår eftermiddag och det va då jag började gnälla om att jag hade lite ont i magen och mådde illa. Jaja, tänkte jag, jag trycker i mig några tabletter och laddar upp med massa vatten.
Hjälpte dock inte.

Blev bara värre och värre och fick tillslut gå och lägga mig. men kunde man sova. SJÄLVKLART INTE!
Vid tolv tiden sov patrik så gott och all snarkande och väsnande gjorde att jag än en gång fick förflytta mig ut till soffan.
Här låg jag och kved och trodde på riktigt att jag va på väg att dö.
Tänk er att ni druckit ett helt barskåp och sen gått och lagt er. Ungefär så mådde jag. Som en förjävla hemsk bakfylla!( blandat med en släng feberfrossa )
Låg mest i fosterställning, höll på att svimma när jag reste mig, kröp ut till köket för att hämta vatten, ja ni förstår!


MEN, sen vid 5tiden, bara försvann allting, sakta men säkert och nu 6.30 mår jag helt okey igen.Jag lever!
jag har redan tackat GUD 50ggr, men undrar ändå:

Vad tusan va det jag hade?






Kommentarer
Postat av: Emma

Säkert kärlekssjukan ;)

Du hade gått där hemma ensam hela dagen och din gubbe jobbade ända till 19 så det va säkert lite kärleksabstinens :)

Hoppas det inte blossar upp igen.

2010-04-07 @ 07:55:03
URL: http://ekjensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0