alone in the big city

Tisdag, helgen är slut. arbetsdagarna är tillbaka till det normala.
Jag sitter ensam i en lägenhet och längtar efter min pojkvän.
Varför måste han jobba ända till kl 19?



Vädret är tråkigt, tv:n visar inget kul, alla är upptagna. Jag är helt ENSAM OCH UTTRÅKAD!
Tänkte gå in till stan en runda och kanske unna mig någon shopping, annars får jag nöja mig med att köpa present till systeryster som fyller år snart.
En snabbvisit "utomlands" står också på schemat.
Sen tänkte jag slänga ihop en liten paj som min hårt arbetande man kan äta till  middag när han kommer hem.
I brist på annat ( och även usb-kabeln, som jag alltid glömmer ) bjuder jag på ett litet Tina-kollage med hjälp av web kameran.

Kommentarer
Postat av: Kikki

haha du e rolig, sista bilden gillade jag och klännigen var jätte söt!!

dödsvirus??? usch tur att det gick över!!

2010-04-07 @ 10:29:43
URL: http://theotilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0