Tisdag 1 september. Börjar hösten nu?

Körningen i natt gick bra. Utan problem eller fel körning.
Blev stoppad i tullen, och rädd och nervös som jag alltid blir när det gäller poliser och vakter och sånt, så ska man ju alltid göra bort sig lite. Skulle hissa ner framrutan, men råkade  ta fel och hissade ner bakrutan istället. Tanten skrattade såklart åt mig, och jag kände mig lite som om det typ va första gången i en bil.
Va hemma igen strax innan halv 4, vaknade halv 8 som vanligt, men lyckades faktiskt somna om 2h.
Sen blev cet cykelrunda ner och köpte frukost. Har saknat min cykel.=)

Fint väder ute idag ju. Ska man bege sig till gymmet eller kanske en joggingrunda i solen? Tänkte även ta en runda till IKEA idag och fotsätta min inhandling.Blir dock inte med cykeln denna gången. Har ju bil nu hela veckan som tack för att jag skjutsade ner Jenny & Martin.

Skorpan på min tatuering har börjat lossna nu, men jag tycker även att den gröna färgen verkar försvinna med det. Får se när allt släppt hur det ser ut då.

Fuskade lite igår och köpte lite nötter/naturgodis när jag kommmit fram med tåget. Hatar när man måste vänta på bussar och sånt, då slinker jag alltid in i affärerna. Och när man sen kom hem hade mamma köpt en gigantisk påse med nötter.Ni tror väl inte jag har suttit och små tuggat på det hela morgonen.
Nej, nu är det hårda tag igen!
Jag kan ju inte vara den som förlorar vår uppgörelse.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0